Som ny

Nyklippt och fräscht hår. Blev ingen ny frisyr. Funderad mycket på de. Hittade en massa snygga frisyrer som jag kunde tänka mej och skaffa. Men de är ju sommar. De är enklast att ha långt hår och bara sätta upp de. Funderade även på att klippa lugg iaf. Men samma sak där. Jobbigt när man ska sola. Lär ju sätta upp den hela tiden.
Så de blev bara topparna den här gången.
Nästa gång så kanske de blir nått nytt.
Tycker om att byta frisyr och färg. Tycker sånnt är roligt. Är inte feg för att prova nå nytt. De är ju bara hår. De växer ju ut igen.
Men så kort som jag klippte förra sommaren kommer jag nog inte göra om. De va jobbigt och vänta på att de skulle växa ut.
Eller va de 2 år sedan? Klippte ju sånn där Victoria Beckham frisyr som alla hade. Snyggt blev de. Och skönt va de. Men jobbigt att fixa till varje morgon.
Funderar på att färja nå nytt med. Rött typ. Eller nå åt de hållet.
Men inte nu när jag är gravid. Läste att man skulle vara försiktig med att färja håret när man är gravid. De kunde bli en helt annan färg än vad man hade tänki sej.
Så jag får vänta ett tag.
Jag har ju färgat håret nu när jag varit gravid och de har blivit som jag tänkt mej men man vet ju aldrig.

'
Jag och Syrran Sarah.
Saknar faktiskt min blonda slinga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0