Sol och värme

Vilken underbar kväll.
Har suttit ute på altan och läst lite teori. När jag väl sitter där och läser så kommer Cliff och Rolfsson. Vi sitter ute i solen och pratar en bra stund, solen värmer så skönt.
Hoppas hoppas att de håller i sej nu.
Vill ju att den riktiga sommaren ska komma nu. Går ju på semester snart ju.

Kollade på vädret nyss. Åh, de verkar som min önskan slår in. De kommer  sol och värme nu.
På torsdag och fredag kommer de bli 24 grader och strålande sol. Härligt.
Nu blev jag glad.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Klart att det INTE är påträngande! Så ska du inte känna, jag ställer gärna upp bara jag är ledig så =) Kram

2009-06-22 @ 20:19:08
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Madde! Då vet jag att du finns där för mej. =)

2009-06-23 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0