Sol och bada är livet på sommaren

Blev en dag på sjön i dag med.
I dag så åkte jag, Annsofi och Cliff ut. Va ute hela långa dagen. Kom hem kl 17 ungefär.
Så underbart skönt ute. Fläcktade lite i dag med.
Va både till Kläcken och Brämmen och åkte runt lite på sjön med.
Vi la till i en jätte mysig vik och skulle meta. Men de kom en hel andfamilj som högg efter våra flöten hela tiden. De strackrarna trodde väl att de va mat.

Här är en bild på dom. Och lite andra bilder från våran tripp.
Gissa vem som tar bilderna? =)
Blir aldrig med på bild själv.



En bild från deras tvättstund =)

Annso och Cliff mitt uppe i metarstunden

Min snygging

Så får se om vädret tillåter en dag på sjön i morgon med.
Sen på torsdag har jag dubbellektion på körskolan. Så då blir de väl kanske ingen dag på sjön.
Måste kankse låta kroppen vila från solen ibland med. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0