Semester

I dag är de min örsta dag på min semester.
Den började bra med ett fruktansvärt sendrag i ena vaden. Vaknade och skrek rätt ut av smärta. Härlika tider. =)
Sen så bar de av med buss in till stan för en körlektion. Den gick galant. Körskoleläraren berömde mej och allt. Så de känns ju lovande.=)
Sen shoppade jag lite. Behövde ett par tofflor. Men nu va jag tvungen och köpa en storlek förstora skor så jag är säker att jag kan ha dom i sommar. Har redan börja svälla i kroppen. Så de va ju lika bra de.
Sen hittade jag två tunikor som va ner satta i pris. Perfekt. Vill inte hålla på att köpa en massa mammakläder,
Så tunikor är perfekt nu de.
Nu ska jag lägga mej i solen en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0