Pluggar och pluggar

Åh, va de är jobbigt. Jag tror jag har fått gravidhjärna med. Haha. De heter faktiskt så..
De betyder att man har svårare att ta in saker när man är gravid. De fastnar inte lika lätt som annars.
Men men, de är bara att kämpa på.

Ska ut om snart med mamma och köra igen. Lika bra de.

Va ut på bussgods hemsida nu och såg att min vagn är i göteborg nu. Eller den har vidareskickats där i från eller nått.
De startade ju i Hässleholm. Så den är på G nu. Undra när de når Skutskär då?
DE skulle ta mellan 3-5 arbetsdagar. Och den vart inlämnad i Torsdags.
Vill ha de nu. =)
HAr ju köpt täcke, kudde och påslakansset till de.
Påslakanssettet är i Laban. I vitt och grått. Jätte sött. =)

Nej, nu lär jag plugga vidare. Va tvungen att ta en pause.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0