Midssommarafton

Den har varit helt toppen. Har varit med Cliff´s underbara släckt hela dagen.
Åkte hem till Roder och Desireé redan vid kl ett. Blev en massa god mat, tårta och lite annat. Hade 3 kamp och spelade kubb.
I trekampen så sköt vi med ett blåsrör tror jag att man kallar de för. De va jätte svårt i den grenen gick de inge bra för mej. Men i pilkastningen så sopade jag barnan med alla. Där tog jag mina poäng. =)
Sen hade vi en gren till, ja vad heter den då? Man kastar ringar på en pryl men pinnar på. MAn ska pricka pinnarna och få poäng. Ja, men de va också svårt. Den ända som fick poäng i den grenen va Cliff.
Men kul hade vi.

Ska lägga upp lite bilder från dagen i morgon. Orkar inte nu. Ska nog gå och lägga mej snart.

Undra när Cliff tänker komma hem då?
Jag och Marianne va de ända som var nyktra där, så vi åkte hem tidigare.
Så får se när Cliff dyker upp då. Hoppas han inte är allt för full.
De va bra längesen han var full sist.
Han har kanske lärt sej att hantera alkoholen nu? Kan ju iaf hoppas på de.
Han är ju så dryg när han är bakis. Ligger hela dagen och tycker synd om sej själv.
När jag ringde och skulle kolla om han ville ha skjuts hem så var han hos Mackan så får se vad de hittar på då.

Jag ska iaf ta och bege mej mot sängen nu ja.
God natt på er.

Hoppas jag får vakna upp och slå upp ögonen i morgon och se solen skina på himmelen. De skulle vara så underbart och få se. Va längesen vi fick en dag med strålande sol nu.
Nej, god natt nu


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0