Midsommardagen

Min önskan slog in. När jag vaknade och slog upp ögonen så sken solen för fullt. Underbart tänkte jag.
Nu kan vi åka med båten i dag.
Men lika fort var solen bakom en massa moln igen.
Men men jag fick ju se solen liten stund iaf.


Men i natt vaknade jag av en sak som inte var lika rolig.
Sendrag i vaden. Shit vad ont de gör. Hela vadmuskelen drar i hop sej. Men i natt skrek jag rak ut s till och med Cliff vaknade. De gör så otroligt ont. 3 natten i rad nu. Hittils har jag bara fått de i höger vad, men i natt va de vänsterns tur.
Har så ont i vaden fortfarande.
Förstår inte varför de blir så. En arbetskolega har varnat mej för de här. Hon fick ofta så under hennes garviditet.
Och mycket riktigt nu får jag de nästav varje natt.
Usch orkar inte med och få så varje natt. Har ju ont i vaden hela dagen efter.
Men men de får man väl kanske stå ut med i några veckor till kanske.
Nån mer som fick så under sin garviditet?
Vad beror de på? Är de vätskebrist?




Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag fick så några enstaka gånger. Det är inte vätksebrist iaf men kan inte heller säga vad det beror på. Det är iaf vanligt att få under grav och ingen fara, dock otäckt och inge kul att vakna av direkt.



Du kan nypa tag utanpå handen i skinnet, om de åker tillbaka fort så har du inge vätskebrist, ett bra sätt att kolla på :)

2009-06-20 @ 18:10:11
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- Nej, de är inte så trevligt att vakna av. Ont som fan gör de.

Ska till BM nu på tisdag. Ska kolla med henne vad de beror på. Lite nyfiken. Har aldrig förr vaknat av nå sånnt.

2009-06-20 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0