Massor gjort i dag

Jag och Cliff åkte till Jula och City Gross efter att jag varit på gymmet. När vi kom hem så monterade jag en klädställning vi köpt.
Med tanke på att vi kommer att utöka våran familj innom snar framtid så va vi tvungen att köpa en till klädställning. Som sagt de kommer att bli en hel del till med tvätt.
Efter de så började jag städa lite i tvättstugan. Flyttade om lite.
Sen bar de av ut mot trädgården. Ränsade lite ogräs och planterade lite blommor som jag inhandlade i måndags. Men jag har inte kunnat planterat dom fören nu pga att de regnat varje dag.
Men nu blev de fint i mina land.
Har köpt en jätte fin vit ros. Ska lägga upp en bild på den.
Grannen kom över och pratade lite, då passade jag på att fråga han om han hade en häcksax. Och de hade han. De va bra de. För då satte jag Cliff i jobb att klippa våra häckar. Så nu är de så fint ute på våran gård.

Här kommer min ros.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0