Man ska ha tur ibland

Hihi..
I går va jag och min svärmor på bilbingo i Karholm.
Jag tycker de är ganska tråkigt och långraget måste jag erkänna. Men man måste ju ge de en chans tänkte jag.
Sagt och gjort så åkte vi. Hade packat med matsäck och allt. De är de som är de mysiga med de.
Sista bingon innan pausen så gick jag fullbricka och vann 1500 kr.
Så unerbart kul. 1500 kr rikare.
Toppen pengar behövs nu när jag är på G och inhandla saker till vårat lilla mirakel kommer.

Va in på Babyproffs igår efter jobbet och köpte täcke och kudde till spjälsängen.
Fick tipps av Madde och köpa de där ist för på IKEA.
Tur att jag får lite tipps de behövs. =)
Vagnen är skickad den med. Kommer nån dag nästa vecka.

I dag va jag och min svärmor till Valbo. Där shoppade jag en massa. Skötbord, lite kläder, parfym och en massa mer.
Älskar att shoppa.
Och nu när man har lite pengar med.

Nej, nu ska jag mysa med min kärlek i soffan.
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Madelene

Klart att man försöker ge tips så länge dom är bra :) Hoppas att du blir nöjd med kudde & täcket men de skulle jag tro. På måndag ska jag jobba på hotellet, hoppas vi ses då :) Kram

2009-06-12 @ 21:15:00
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0