Lite bilder från gårdagen tripp på sjön

Lördag
Vilken toppen dag. Va ju som sagt ute på sjön hela dagen. Jag och Cliff åkte ut vid 11 tiden. Så kom Mackan ut och sen hämtade vi Camilla.
Va ute till kl 18 tror jag.
Hem och duschade sen vart de grillat. Jojje och Jonas tittade förbi de med.
Vi hade tänkt gå och spela minigilf men klockan blev för mycket så vi gick ner på Holmarna ist. Där va de jätte mycket folk. En massa folk man kände igen. Pratade med min kusin Micke för första gången i mitt liv. Konstigt de. Bor i samma lilla by och har aldrig pratat med varandra. Visst vi har hejat på varann men inte pratat med varann. Så de va ju trevligt.

Och halva Cliff´s släckt va där. Kusiner, en faster och morbröder.
Sen så mötte vi våra grannar. Ulrik frågade om de fick bli fosterföräldrar till våra katter om de är så att vi inte kan ha dem kvar när vi får barn. Men självklart svarade vi. De trivs ju så bra hos dem. De sover jämt på deras altan. När jag går ut på morgonen och ropar på dem så kommer de springandes från deras altan.
Lena och Ulrik tycker jätte mycket om dem. Så de är ju tur att man har sånna grannar. =)
De är inte alla grannar som gillar katter.

Här kommer lite bilder från gårdagens tripp 28/6-09



Fin trollslända va?



Fler trollsländor


De va några bilder de. Nu ka jag in ta solstolen en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0