Kort vecka

Nu va den här arbetsveckan över. Och endast 5 arbetsdagar kvarstår för mej nu.
Sen har jag 2 veckors semester. Efter de så får jag havandeskapspenning. De känns riktigt bra nu. Nog för att jag kommer att förlora pengar men kroppen säger i från nu. Så de ska bli riktigt skönt. Sen är de körkortet som ska klaras av. Men sen så kan jag börja tagga ner lite och ta de lungt.
Har varit lite väl mycket nu.

På tala om körkortet så hade jag en körlektion på körskolan i dag. Fick jätte mycket beröm av min körskolelärare.
Han tycket att jag hade blivit jätte bra på att köra nu. Gjorde inge av mina vanliga slarvfel.
Nu va jag lite dålig på att kolla i backspeglarna innan jag svängde.
Annars så gick allt galant i dag.
Gjorde start i backe flera gånger. Gick galant alla gånger. Provade på att starta med handbromsen i med. Och de gick bra de med. Backen va inte att leka med den heller. Men jag klarade de.
Tur att jag hade övat med mamma innan.
Sen så backade jag runt ett hörn. De va ganska svårt. Va en stor jäkla buske som skymmde sikten och en trottoarkant som jag skulle köra parallet med. Första gången va ingen hitt. Backade upp på trottoaren men andra gången gick de bra.
Så nu ska jag köra på måndag igen.
Heja mej..

Kommentarer
Postat av: louise

ja, nu känns det mycket bättre. ibland behöver man som sagt lätta lite på trycket och gråta en skvätt. och snart går du hem mamma ledig också. :) inte långt kvar nu. har du sett syrran nå på hotellet än då ? hon har ju fått sommarjobb där på städ. :)

2009-06-18 @ 21:39:03
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: louise

jo det går fint för mig. jag trivs hur bra som helst ! :) nu hoppas jag att jag kan få lite timmar till hösten också + att jag kanske kan bli utlånad till bolagen inne i stan, hemlingby och nian. :) lär önska trevlig midsommar också ! :)

2009-06-19 @ 20:53:22
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0