Kört och kört

Nu går de så bra när jag kör. Hoppas de fungerar lika bra i morgon på skolan med. Så jag inte gör samma slarvfel som alltid.
Men nu de här dagarna när jag kört hemma så har jag inte gjort de. Så jag håller tummarna för mej själv, för nu vill jag komma nån vart på skolan. Blir så dyrt annars.
Vill ju göra halkbanan så snart som möjligt.
Som sagt bebisen kommer om några veckor. Hade tänkt att jag skulle ha klarat körkortet innan.


Ja, ja nog om de.
Men i dag när jag och mamma va ute och körde så va vi hem till Ingrid. Henne har jag inte träffat på så länge. Ingrid och min mormor va bästavänner så henne har jag växt upp med.
Vi började prata om mormor och hon berättade hur mycket hon saknar henne.
Usch de va lite jobbigt. Hon sa också att hon tycker de är så tråkigt att hon inte får vara med och se när barnbarns barnen kommer.
Jag håller med. Mormor som va så barnkär.
Åh, vad jag saknar min mormor.
Nu är de nästan 3 år sedan hon gick bort. Men de känns som de va evigheter sen. De är så tomt utan dej. Trodde du alltid skulle stå vid min sida och finnas där för mej.
Tack vare dej mormor så har jag blivit den jag har blivit. Du har gjort så mycket för mej.
♥Vivi-Ann Jonsson♥
Men jag vet att du finns där och följer mej i min vardag.
Älskar dej så mormor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0