Jaha

Vad ska man fördriva den här dagen med då? Moppa golven ska jag göra iaf. Sen då?
Vill åka till IKEA och shoppa en massa. Varför har man inte obegränsat med pengar? De skulle vara så skönt tycker jag.
De är massor med saker vi behöver. Ny sängavel, säng, garderob, skötbord mm. En massa kläder skulle jag också behöva. Ja, en heldel som sagt.
Men nu inväntar jag skattepengarna så jag kan köpa en del av de vi behöver. Men en ny säng får nog vänta ett tag till.
De viktigaste av allt igentligen.Men men nu behöver vi en massa saker tills våran lilla ängel kommer.

Nej ska man ta och moppa av golven då.
Cliff sitter väl vid sin data som vanligt han.
Men i dag kanske han ska ta och byta rum. Barnrummet ska få bli i hans rum datarum ist. Efter som de kanske är en liten tjej vi väntar så är de kanske passande att hon får bo i hans datarum. Men de rosatapetarna. Och de är ju så mycket större än de mittersta rummet. Så får se om han börjar med de i dag. Han ska ta rummet längstbort. Så de blir ju en bit bort att flytta allt. De som kronglar är nån jävla kabel som vanligt. Tror de va en nätverkskabel. Så får se om han löser de i dag.

Nu ska jag moppa av i hela huset. 170 kvm. Jippi..
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0