Inte som förr

I dag va jag hem och hälsade på Annsofi och kollade hur de hade fått de i lägenheten.
Tog en promenad dit. Oj, oj. de märks att jag inte är lika lätt i kroppen som tidigare.
Va jobbigt de va att gå dit. Kände både i ryggen och i magen. Men men jag klarade de ju. Börjar som sagt bli ganska stor nu.
Men jag ställde mej på vågen i dag på gymmet. Och jag har inte gått upp mer än 2 gr sen den 2 Juni. Så de är ju inte mycket. Totalt har jag gått upp 7,5 kg. Vet inte om de är lagom eller hur de är. Men när jag har pratat med många vänner och bekanta så verkar de som de inte alls är mycket.
Får hoppas att jag inte går upp så mycket mer. =) Skulle ju vara underbart. Lättare att får tillbaka start vikten då.
Men jag har ju hela sommaren kvar.
Så jag hinner nog att lägga på mej nått kilo till skulle jag tro.

De är så mysigt nu. Känner verkligen hur min bäbis lever om i magen. Sparkar och grejar. Känns väldigt tydligt nu.

Ja, men nu ska jag äta upp min mat innan den kallnar. Sen blir de till att plugga teori på datan.

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0