Hemma dag

I dag blev de en lugn hemma dag. Både jag och Cliff var så solbrända så vi fick hålla oss inne.
Men de va skönt de med. Vi har ju semester så i morgon blir de ut på sjön igen.
Pluggade teori i dag ist. De känns som de är prio ett nu.
Har ju hela dagarna på mej nu.

Va till Wasa och käkade mat i dag. Jag åt kebeb med ris och Cliff kebab med stripps.
Vilka gigantiska portioner de serverede. Inte ens Cliff åt upp sin.
Men gott va de.

Nu lever de om ordentligt i magen min. Cliff har hunnit och känna jätte mycke sparkar nu.
Men nu är de inte bara sparkar, hon gör kullerbyttor och lever om ordentligt.
Lite häftigt nu när jag kan sitta och titta ner på magen och se hur den hoppar till och se hur en fot sparkar ut från magen.
Nu är de mindre än 12 veckor kvar tills hon BF. =)
Längtar så.


Men jag gillar min barnmage. Tycker den är så mysig.
Den är inge jobbig att bära omkring heller. Inte en så länge iaf.
Kankse hinner bli på de resterande veckorna.
Nu ska jag gosa med min kärlek.
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0