God natt älskling

Precis den texten står de på sängkläderna som jag köpt från lilla mirakel.
De är av märket Lundmyr of Sweden. Så fint. Dyrt va de. Men de är våran efterlängtade bäbis värd. =) Tycker jag iaf.
Köpte även en reflex till vagnen som de stod älskling på. Den va också från Lundmyr of Sweden.  Dom har ju så fina saker.
De finns hur mycket som helst som jag skulle vilja ha.
De är bara pengar som saknas.

Men i dag rullade skattepengarna in. Så nu blir de till att införskaffa en massa bäbissaker.
Har skrivit en lista med saker som vi ska köpa.
Här är några grejjer:
* Vagn- den är på G. Ska betala den i dag. Sen kommer den
* Skötbord från IKEA.- Vet vilket jag vill ha. Ska köpa de i veckan.
* Täcke och kudde från IKEA- Inhandlas också i veckan.
Och en massa till.
Ska till IKEA nu i veckan med Svärmor. Men vilken dag har vi inte bestämt. Har inte frågat Cliff om han vill följa med men jag skulle inte tro de. HAn gillar inte alls IKEA. Men jag älskar att gå där. Tur jag har Marianne. =)

Nej, hoppas jag har fått mejl från Lotta nu så jag kan föra över pengar för vagnen så hon skickar den snart. Vill ju ha hem den. =) Nog för att de är ett tag kvar men va kul och få hem sakerna.

Nu ska jag röja lite i Cliff´s nya data rum så jag får ordning i barnrummet snart.
De rosarummet blir barnrummet nu. De är ju så mycke större.

Kanske bloggar mer sen. Så ni har lite att läsa.=)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh fan. När jag gjorde mitt prov så lära jag klara uppkörningen inom 1 år annars var man tvungen att göra om den. Ja det kommer nya regler hela hela tiden, helt sjukt. Måste du boka halkbanan via dom? Kram

2009-06-09 @ 22:36:07
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tänkte ge ett litet tips angående täcket å kudde bara. Jag kan inte rekommendera dig det från ikea, kudden blir knölig och inte alls bekväm för barnet att ligga på, täcket är super stort så det är till en 3 åring typ. Så jag rekommenderar dig att köpa täcke & kudde på babyproffsen där dom har bra grejjer, det kostar någon krona extra men det är de värt. Jag tänkte med köpa fårn ikea först till Aurora, tills jag hörde alla neg saker om kudden å täcket, så jag köpte på babyproffsen och är sjukt nöjd äöver det, kudden har hon nu haft sen dag 1 och den ser knappt använd ut och exakt lika i stoppningen överallt. Lika med ikeas spjälskydd är inte heller bra, det e knappt något skydd.-visst dom e med svindyr oxh kostar runt 450 - 500 kr men oxå värt, så dom inte gör illa huvudet eller så om dom snurrar runt. Kramen

2009-06-09 @ 22:43:08
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men tack för tippsen Madde. Då ska jag gå dit och handla lite ist.=) Du ser jag har inte en aning. Men de är bra att jag har dej som talar om för mej vad som är bra och inte.

Då blir de en sväng till babyproffsen ist.



Jag vet inte om jag lär boka halkbanan via dom. Inte en an ing. Men jag tror de eftersom jag är inskriven på skolan hos dom.

2009-06-10 @ 19:34:21
Postat av: Madelene

Nä jag hade ingen aning från början heller, fick oxå tips av andra. Tur man kan hjälpas åt! Ikea har väldigt mycket bra saker dom med, men just tillbehör till säng är inte bra, men skötbord och sånt köpte jag med från ikea.



Ja dom har säkert gjort om de oxå, när jag tog kortet fick man boka den själv, trots att jag va inskriven hos dom, men allting blir nytt å inte alltid till de bättre hehe. Men dom säger nog till när det börjar bli dax för den skulle jag tro. Kramen

2009-06-10 @ 22:03:12
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0