Fix och trix

Ja, då har jag gjort lite nytta. Moppat och donat hemma.
Cliff har kämpat med att försöka dra kabeln utan att lyckats. Nu tar han en paus och spelar lite tv-spel.
Jag funderar på om jag ska vika lite tvätt. Men de är ju så tråkigt. Fast jag måste väl. De är ju ingen annan som gör de i de här huset.

Snart kommer Annie och ska klippa mej, mamma och Jennie. Jag ska nog bara toppa mej igen. Skönt nu när jag börjar få ut längden igen. Men de skulle vara kul och göra något nytt.  =)
Nja, ska fundera tills Annie kommer.
De återstå och se vad jag har hittat på.

Köra lite ska jag göra i dag med. Sen jobbar Cliff eftermiddagar den här veckan. Så jag lär passa på i dag.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0