En av fem

De va den dagen de. Ganska lungt på jobbet i dag. Men dessvärre så jobbade jag bara med tjejer som lät mej göra de tunga jobbet i dag. Saknar Anci redan.
Men jag är ju så dum och tar de tunga jobbet själv ist för att säga åt dem att hämta greher till vagnen.
Men vad ska jag göra? När jag kom tillbaka från körskolan och kommer till vagnen som står på C så fanns de ingenting.
Inge lakan, frotee´och knappt nå glas.
Vad ska jag göra? De va ju bara att vända och packa ordning en ny va de.
Men som sagt de är bara att bita i hop. Har bara 4 arbetsdagar kvar.
Kommer att kännas lite konstigt faktiskt. Kommer nog att sakna jobbet. Eller jag kommer nog att sakna mina arbetskompisar.
Men jag längtar så till våran lilla bebis kommer. Vi har eninte kunnat enas om något namn än.
Men de lutar fortfarande åt Nova. Jag gillar de namnet mer och mer. Lär ju inte få Melissa iaf. Synd nog. Gillar de namnet så..

Snart går jag in i vecka 28. Ska till barnmorskan i morgon. Spännande och få se hur mycket magen har växt. BM mäter ju magen då. Sen blir de väl vågen efter de. Inte lika spännande.. Haha..

Så här stor är magen nu. Tog bilden i dag.



Så här fin är min Cliff
♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0