Donat en massa

N börjar de hända lite här. Som sagt Cliff har varit så duktig och flyttat ut en massa saker från den blivande barnkammaren.
Han har flyttat de största möblerna så jag fick flytta alla andra prylar. Och de va inte lite saker.
Men nu när de nästa tomt på saker där. Skönt så jag kan börja plyssla lite där. =)
Så de kommer bli roligt.
Har betalat vagnen nu med så förhoppningsvis så kommer den på fredag.=)
Nu börjar jag få i hop lite grejer.

Men nu ska jag nog ta och bege mej till sängen snart. Och få lite sömn.
De är ju min jobbarhelg med. Så bara ledig på fredag. Och då har jag fullt upp.
Men de är kul när de händer lite i livet.
God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0