De va den dagen de, med ett liten tecken =)

Ja, började med att jag jobbade först.
När jag kom hem så höll Cliff på att bygga i hop skötbordet. Duktig han. =)
Åh, de blev sååå fint.
Så nu har jag fixat och donat lite i barnkammaren. Och packat över en massa barnkläder i lådorna på skötbordet. La allt i storleksordning. Och de som inte fick plats la jag in i garderoben. De blev jätte bra. Åh, nu vill jag handla nya gardiner, lampor, tavlor och en massa mer.
De är så kul nu när man har börjat.

De hände en jätte konstig sak nu när jag veck ner kläderna i lådorna.
Tog ju upp allt och kollade storleken på de innan jag la de till rätta i lådorna.
Kläderna jag har har jag fått ärva av vänner. När jag tog upp en body och skulle kolla storleken på den så står de ett namn på lappen.
Nowa K stod de. Undra om de är ett tecken? De är ju så koniskt. De vänner som jag har fått ärva kläderna av har inget barn som heter Nowa.
Undra vad den bodyn kommer i från?
Ja, undra om de blir en liten Nowa Karlsson för oss?

Nej, nu ska jag försöka beställa spjälsängsskyddet igen. Blev nå fel på sidan förra gången.

God natt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0