Cliff Cliff

Du är så duktig. I bland iaf.=)
Nu kämpar han med att dra om allakablar för att å ordning på vårat internet.
Han är uppe på vinden våran och på vinden vi har ovanför garaget. Kryper omkring på golvet i alla sovrumm och lite varstans i huset bara för att fixa de. Han kör även upp nå i alla telefonjack för att dra om en massa kablar. Jag fattar inte mycket mej jag hjälper till med de han säger åt mej att göra.
De är tur att han är så kunnig.

Men snart så har han fixat de. Internet har vi. Men de räcker inte till köket nu. Så som de är nu så kan jag inte sitta med min trådlösa i den delen av huset. Vi kan heller inte lyssna på internet radion vi har i köket. De är tråkigt. Vi som alltid har radion på.

Fundere på om jag ska röra mej mot sovrummet. Ska ju jobba i morgon. Suck.
Känner inte för de. Vill ju skruva i hop skötbordet och fixa lite hemma.
Men Cliff lovade att han skulle skruva i hop de i morgon. Så får se om han håller de han lovat.

Nej, nu ska jag kolla vad de blir för väder.
Sen ska jag sova.

God natt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0