Åhh

Kom nyligen hem från gymmet. Va ganska bra med folk där i dag. De trodde jag inte. Men de finns många hurtiga där ute. Själv så blev de ingen träning. Orkade inte de i dag kände jag. Satt och pluggade lite teori ist.
Nu har jag vattnat blommorna och hade tänkt ta tag i tvätten. Får se om jag ska vara så duktig.
Eller om de blir soffläge ist. =)
Har sånnt tryck på högra revbenen igen.
De är lite drygt måsta jag erkänna. Någon som vet vad de kan vara? Är de bebisen som ligger där och trycker?=)
Eller vad är de? Har bara känt så på högra sidan. Aldrig på vänstar.
Nej nu måste jag röra på mej för de trycker så i revbenen.


Kommentarer
Postat av: louise

förmodligen så är det den lilla där inne som ligger med fötterna på dina revben och trycker. jag hade lite så i slutet av min graviditet. kund ebara sitta bakåtlutat annars tröck det som satan på revbenen! ha det bra i värmen.

2009-06-29 @ 22:06:59
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sådär hade jag med Alexander jag med , sista veckorna av graviditeten trodde jag seriöst att han skulle trycka/sparka av mina revben.. gjorde så fasansfullt ont i bland... Dom kanske tränar för att skjuta i från sen? hehe vad vet man? ;)



Allt bra med dig och magen då? :)

Kul att träffa på dig i helgen iaf, du var riktigt fin med kulan måste jag säga! :) Nu efteråt när man har sin ute och ser allas magar , längtar jag efter den lite faktiskt hehe! :)



Kul att syster din ska ha med förresten! :)

Hoppas det går bra för dom.



Kram Kram

2009-06-30 @ 00:34:07
Postat av: Stephanie

Det var jag som kommenterade ovan, vart något fel...

2009-06-30 @ 00:34:34
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lojsan och Stephanie- Tack för era inlägg. Ja, jag kan tänka mej att de är lillan som lever om där inne. Usch de gör så ont ibland. Men men, de får jag leva med i några veckor. =) Har ju bara 11 veckor kvar nu. =) Om allt går som planerat.

2009-06-30 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0