3 dagar kvar nu

Nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar att jobba. =)
Sen har jag semester och efter de havandeskapspenning. Sen så är jag mammaledig. =)
Och nu är de hårdkörning på körskolan. Kör 3 gånger den här veckan. Ska köra nästa i morgon bitti.
 
Annars så har jag varit till BM i dag. Vägde mej, tog blodtryck lyssnade på bebisens hjärtljud. Låg på 142 de va jätte bra.
De är så mysigt att lyssna på tycker  jag. =)
När jag väl satt hos min BM så frågade hon om jag hade några frågor.
Jo, men de hade jag. Men jag glömde fråga om föräldragruppen och en annan sak. Så nu måste jag ringa henne i morgon.
Så typiskt. Ska skriva ner mina frågor till nästa gång. Har ju inge minne längre. =)
Nu har bebisen börjat att sparka mot revbenen. Shit vad ont de gör. Inge vidare eller.

Och i dag så firar jag och Cliff 3 års förlovningsdag. De firade vi med jordgubbar.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0