Väntar och väntar

Har väntat på att Annzo ska höra av sej men jag kommer nog att få vänta känns de som.
Ja, ja. Inte går de nån nöd på mej. Får väl ringa henne i morgon. Hon har väl fullt upp. Skulle till stan eller vad hon skrev.


Har kollat på en massa avsnitt av Grey´s i dag. Shit vilken bra serie.
Men nu blir de till att mysa i resten av kvällen. Kolla på nån film eller nå.

Orkade inte följa med till Jonna. De skulle vart trevligt men jag orkar inte.
Är så trött i dag, och har ett sånnt tryck mot revbenet.
Sen så är de ett sånnt skitväder. Blir inge kul att gå på Holmarna i de här vädret.

Nej, nu måste jag räta på mej. Nu trycker hon på bra på revbenet. Aj, aj......

Kommentarer
Postat av: louise

hej. ja jag trivs super bra ! har blivit tills vidare anställd kan man säga på 5% vilket är 1 lördag i månaden. inte särskilt mycket. men då är jag iaf aktiv och kan få hoppa in typ i hemlingby och nian och jobba extra. tror inte det blir så många timmar till hösten här i skutskär, men man vet aldrig. :) det kan vi absolut göra ! nu har jag jobbat mina hektiska veckor så blir lite lugnare framöver. :) har ju en babysitter här hemma också som du kan få kolla på. jag gillar din inställning till hår, att det växer ut igen. ja ifall det blir fel så kan man bara färga om. inte många som tänker så. :) kram

2009-07-25 @ 22:08:00
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lojsan- Ja, de är ju alltid något. Kul att du får hoppa in på alla de olika bolagen i närheten.

Visst ja du hade ju en sånn. Nu har jag köpt en babysitter men jag kan ju alltid ta den till mamma eller svärmor.

Får ta och komma till dej nån dag. =)

Hår växer ut som sagt. Och man kan färga över de om de skulle bli fel. Jag har alltid tänkt så. Därför har jag vågat prova en hel del genom åren. =)

2009-07-26 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0