Usch va jobbigt

Nu är vi äntligen klar med landet. Fy fan va jobbigt de va.
Vi har rensat ett land som är ungefär 3x2 meter. De va helt igen vuxet. Jag hade planterat så fint i de för 3 år sedan ungfär. Fick en massa plantor av min moster bla, en planta som kallas elefantöron. De är en planta som blir ca 2 meter hög. Dom plantorna hade tagit över hela landet.
Men nu är allt borta. Så skönt och slippa se de.
Nu hade vi tänkt att fixa ett jordgubbsland där.Lägga ut en fiberduk över hela landet först så ogräset inte växer upp poängång.
Blir nog en väda till plantagen i morgon. Får se om Cliff vill åka annars så kankse svärmor är villig att köra mej.

De va min söndag de.Fått lite gjort iaf. De känns bra. Nu ska vi kolla på filmen på 5:an den verkar bra.
Så tack och hej

Kommentarer
Postat av: C&J

En vecka Empa, sen har vi semester, Säker på att C hjärna följer dig överlallt du vill. Kanske skulle hitta på nåt till helgen, lite grill, båt, fiske, umgänge.

2009-07-05 @ 21:24:27
Postat av: Madelene

På torsdag slutar jag kl 12 så det blir perfekt med en fika då, vad trevligt :) Fan vi fick hem veden idag, en stor container lassade ur över 15 kubik ved på gården, så det är bra jävla precis att jag kommer in med bilen :D Ses på torsdag, kram

2009-07-05 @ 21:27:58
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

C&J- Ja, men va kul. Då kan vi hitta på en massa skoj. =) Längtar redan. Känns som de va jätte längesen vi gjorde nått tillsammans. Inte för att de va de men de känns som de.

Klart vi ska göra något i helgen. =)

Jobba lungt nu. Kram på er vännerna våra

2009-07-05 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0