Tvättar

Nu har jag börjat att tvätta barnkläderna.
Kör en maskin nu med nästan bara rosa kläder. Har fått jätte mycket som är i rosa. =)
Va och handlade i morse så då passade jag på att köpa tvätt och skjöljmedel som är parfymfritt.
Så nu går maskinen för fullt. Har ju jätte mycket klädersom ska tvättas.
Men jag hade tänkt at bara köra de små storlekarna nu. Varför köra de större när hon ändå inte kommer att kunna ha de på ett tag. De är ju bara onödigt. 

Annars så händer de inte mycket i dag. HAr städat och donat lite hittils. Ska ju jobba på gymmet i kväll.
Annso ska komma och hålla mej sällskap i dag. Hade tänkt ta med mej teoriböckerna med. Plugga lite körkort.

Så tråkigt väder i dag med. Men de är ju bra så jag tar tag i hemmet ist.
Ska ta en dusch nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är jätte skönt !1! Gick riktigt bra idag faktiskt :)Kram

2009-07-07 @ 19:28:15
URL: http://shamai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0