Trevligt trevligt

I dag har jag varit till Valbo med Marianne. Vi var in på IKEA och köpte min hylla som jag hade tänkt. Och nya fräscha blommor till barnrummet med.
 Så nu har jag och Cliff satt upp hyllan. De blev jätte bra. Ska lägga upp en bild så ni får se.=)
Ja, så va vi in på Owe´s med. Där  hittade jag en fin lampa till barnrummet också.
Så ny har jag pysslat där. Blev så fint.
Hittade en massa fina tavlor med. Men tavlor taklampa och matta hade jag tänkt fixa senare. Vill ju vara säker på om de är en tjej eller kille.
Så jag inte går och köper mina prinsess tavlor så är de en lite pojke som kommer ut. Inte så passande med prinsess prylar då.
Nog för att jag är till 99 % säker att de är en liten Nova som jag bär på så vill jag vara säker ändå.
De finns ju så fina tavlor, lampor och sånt men de väntar jag med.
Vet precis hur mina tavlor ser ut som jag ska ha.
Dem är jätte fina. Köpte sånna till Savannah förut. De är med Törnrosa, Askungen, Snövit och en till minns inte vem de va.
Men dom är så söta. Så sånna ska jag ha sen.

Här kommer bider från barnrummet. Eller Nova`s rum.



Och en bild på sängen



Visst blev de bra då?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vart kanon bra tjejen! :) Vad mysigt när man ser alla bilderna! ;) Jo visst kan du komma förbi eller så kan jag komma förbi dig det kvittar det! :)

Jag kan så gott som varje dag! :) Om jag inte har något planerat då..



Och du förresten vad skoj att syrran din ska ha barn med! :) Många bebisar nu i år! ;) hehe



Krams krams

2009-07-10 @ 21:46:27
Postat av: Anonym

Jätte fint ! :)

2009-07-10 @ 22:10:41
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: nenne

gud så fint =)

2009-07-12 @ 13:44:44
Postat av: nenne

gud så fint =)

2009-07-12 @ 13:45:31
URL: http://nathaliesseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0