Slingor

De blev så att jag drog i lite slingor iaf. Blev koppar färgade. Riktigt snyggt i mitt mörka hår.
Annzo kom hit och hjälpte mej.
Men vi drg inte i så många. Måste ju vänja mej med några först nu när jag varit mörk så länge. Men sen så blir de fler slingor och lugg.
Får se om jag gör de nu i Augusti eller och jag väntar till efter vi fått barn. Har inte bestämt mej än.

Men nu ska jag lägga mej och kolla på en film jag spelade in i lördags.
Måste vila kroppen lite.
Är lite trött efter alla promenader i dag. Får så ont i jumskarna eller vad de heter. Och revbenen ömmar de med.
Men jag ska inte klaga. Jag har haft en lätt graviditet hitils iaf.

Bloggar mer sen.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja dom är lite dryga. Det jobbigaste är att jag inte träffar Aurora på helda dagen då, jag åker inte hem på mina 4 lediga timmar, blir så mycket åkande som kostar. Men nu när jag börjar på tjänsten så jobbar man ju varannan helg o då är en av dagarna delad så det är ju lugnt.



Ååh du gjorde slingor endå, härligt. Lägg in en bild! Jag ska färga mitt hår i veckan. Ska bli ljusare samt så har jag inte bestämt mig för om jag ska färga underhåret i något färg, hade så förut och tycker det är fint. Vad tycker du, hela håret ljust eller underhåret en annan färg? Kramen

2009-07-27 @ 19:28:06
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- Ja, de blev slingor. Ska lägga ut en bild senare. =) Ja, vilken bra fråga. De är ju skitsnyggt med underhåret i en annan färg. Har också haft så. Du som är så ljus så är de både snyggt med brunt underhår och rött. En kompis hade ljusblont överhår och knallrött underhår. De va riktigt snyggt. Så fundera hur du vill göra. Jag kan hjälpa dej om du hade tänkt göra de hemma. Om du vill ha hjälp vill säga. Kram

2009-07-27 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0