Så blir de

Jag blir kvar en natt i Vanstter ändå. Måste ju få träffa Majsan som sagt. Hon ville jätte gärna träffa mej. De blir ju inte så ofta vi ses.
Så nu när jag ändå är i Vansetter så varför inte?
Men jag är ju så hemmakär.
Helst nu med nya sängen. Älskar den.
Den är ju så skön.


Som sagt jag träffade Madde O i dag. Hon sa också att halkbanan va jätte kul. Hon är lite som mej osäker på sej själv bakom ratten så de känndes skönt att hon sa att de va kul.
Nog för att jag känner mej säkrare nu. Men nu va de 2 veckorsen jag körde med.
Så de känns mindre bra. 
Men Madde sa att hon åkte i väg på halkbanan så hade inte hon kört bil på 3 månader och kom knappt i håg hur man skulle växla och klarade de ändå.
Så de är klart jag fixar de här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0