Nu va jag tvungen

Beställde nyss en ny mobil. Min har varit så dryg nu på slutet.
Stänger av sej själv, står simkort inaktivt stup i kvarten och nu de sista som har hänt är att jag inte kan skicka sms.
Så nu beställde jag en ny på tele2.se. Så de blir 150 kr extra i månaden på min mobilräkning.
Men jag va ju tvungen. Måste ju kunna skicka sms.
Så nu bir de inga flera SonyEricsson mibiler för min del.
Har hört av flera kompisar som har haft problem med jusst SonyEricsson.
Nu blev de en Nokia N85.
Så hoppas den kommer redan på fredag. De stod 2-3 arbetsdagar skulle frakten ta.
Så hoppas kan man ju.
Weee va kul med ny mobil. Ska kolla om jag hittar nån bild på den att ladda upp så ni får se den. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0