Nu så

Nu tycker jag att jag har tagit igen de jag inte bloggade under helgen.
Inte för att allt jag har skrivit har varit intressant för er kanske, Men, så är de. De är mina tankar och de jag bär innom mej som jag skriver ner i min blogg. Min blogg har blivit som min dagbok.
När jag var mindre så skrev jag jämt dagbok. Har saknat de lite. I den skrev jag om allt som hämde i mitt liv. Första kyssen, första kärleken allt skrev jag.
Men tyvärr så har jag ingen kvar. De fanns så mycket annat från min barndomm som jag inte ville ha kvar i mina tankar så tyvärr så har jag slängt nästan allt. Teckningar och mycket annat som många andra har sparat. Sånnt finns inte kvar hos mej.
Vet inte om mamma har nå kvar. Har aldrig frågat henne.
Oj, va sentemental jag har blev nu. Ska nog inte öppna mej allt för mycket nu.

Men som sagt nu har jag bloggat nog i dag.
Ny duschad och fräsch är jag med. Så snart ska jag och min kärlek krypa ner i sängen. Klockan tickar så fort om dagarna.
Vi har inte kommit i säng före kl tolv nån natt under ledigheten.
De kommer bli jobbigt för Cliff att ställa om sej inför jobbet på måndag.

God natt på er



Kommentarer
Postat av: Sari

Ja jag skulle fylla 20 det året jag fick han:)

Så ganska ung va jag. jag gick utbildningen i sthlm. jag tar 350 för att göra naglar. jag tycker det är hur kul som helst det känns inte som något man tröttnar på i första taget. men jag tänker ju utbilda mig mer, allt som har med skönhet är ju jag:) kommer du ihåg i skolan klippte håret på folk på toa ha ha.

2009-07-21 @ 11:49:39
URL: http://sarism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0