Nu har jag varit dålig

Har inte uppdaterat på länge nu.
Men jag har haft fullt upp. Fick hem min nya mobil i fredags. Är jätte nöjd med den.
Så aldrig mer en SonyEriksson.

De blev en heldag på sjön med i Fredags. Så nu har man lite färg på kroppen igen.
Sen va de en lugn hemma kväll. Grillade mat och hade så mysigt så.
På lördagen tog med oss Marina, Niklas och Celvin en sväng med båten. Celvin tyckte de va jätte kul att åka båt. =)
Han och jag badade för fullt på Kläcken. Ingen av de andra vågade bada. Men jag och Celvin plaskade på. Han tyckte de va så kul. Vi fick passa på så länge solen sken. Sen drog de in en massa dimma. Då va de bara att åka hem igen.
De tyckte inte Celvin om. Han ville åka mer båt. Hoppas solen skiner nån mer dag den här veckan så vi kan ut och åka nå mer.
Sen börjar ju Cliff att jobba på måndag igen.
De känns inge kul.
Vi har inte alls hunnit att göra nå kul i sommar så de känns inte alls nå kul.
Vill åka nån stans. Bara ta en dag på Eckerö käka lite buffé.
Men Cliff är inte den lättaste att boka in nått med.
Så får väl se då om jag får med han på en sånn resa i veckan.
De kostar ju inget heller.
Ska kolla om C&J kanske vill följa med.
De är ju alltid kul att åka flera.
Ska nog ta och skicka i väg ett meddelande till Camilla med de samma.
Bloggar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0