Nervös

Jag är lite nervös inför morgon dagen. Men jag har kört lite bil i dag. Så jag kommer i håg hur man gör iaf. =)
Nej, så farligt är de inte.
Men jag kände att jag ville köra lite i dag för att jag inte ska vara lika nervös att sätta mej i en bil i morgon.
Har även börjat att packa väskan.
Ska åka med Cliff in till stan i morgon. Ska in på jobbet igen och hälsa på.
Han åker så han är inne till kl 8:00 annars så ska jag ta en buss så jag är inne till kl 9:30 och betala för de. Känns lite onödigt.
Då kan jag hänga lite på jobbet ist.
Sen får jag ta en promenad till SOS-kiosken där bussen hämtar upp mej.

Som jag skrev tidigare så va jag ute på en riktig promenad i dag. Så jag tror jag har fått inflamation på ovansidan av min höger fot. Eller jag vet inte. Men ont gör de.
Äsch inte dör jag för de eller.

Men som sagt så blir jag kvar i Vansetter i morgon. Så inge bloggande från min sida för en på Fredag när jag kommit hem.
Dit vi ska finns de inge Internet.
Så ni får klara er utan mitt bloggande tills på Fredag.
Kommer sakna bloggandet. Har ju bloggat så mycket nu på slutet. Flera inlägg varje dag. Och nu får jag inte skriva nå alls i morgon. De kommer vara lite tomt.
Håll tummarna för mej i morgon. Så jag inte kör av eller nått.

Jag och Syrran


Kommentarer
Postat av: Sari

Jag körkort nej nej vågar knappt sitta i ibland ha ha. Närå inte så illa men det har inte blivit av men jag har heller inte tagit tag i det. så vi får se det kommer väl:) Men lycka till imorgon håller tummar och tår.

2009-07-29 @ 23:06:37
URL: http://sarism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0