Nej nu ska jag ta och grejja lite

Ja, måste göra lite nytta.
Ska börja med och läsa boken om Riskettan som man skulle ha gjort tills man ska göra Risktvåan "halkbanan".
Så de lär jag göra nu. Ska ju i väg på halkbanan nu på torsdag.
Spännande. Är lite nervös måste jag erkänna.
Inte nog att jag är gravis så ska jag ha sånn press på mej med körkortet också.
De har jag valt själv så.
Sen på fredag ska jag ringa VV om teorin och uppkörningen.
Tänker inte låta Körskolan boka de åt mej. För då kommer de bara tjata om mer körlektioner och de har jag varken tid eller pengar till. Så nu ska jag fixa de här.
Har en till körlektion inbokad. Ska se till och ta vara på den. =)
Sen så. Får vi se när jag får datum till resten. Spännande. Ser äntligen ett slut i de här.
Men shit vad nervös jag kommer att vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0