Mums

Vaknade med tuppen i dag. Eller ja nästan 7:25 va klockan.
Inte kunde vi somna om heller. Men då kom jag med den brilljanta ideén att åka till jobbet och äta frukost.
Sagt och gjort så åkte vi till Clarion hotel Winn och åt hotellfrukost.
Så gott. Äggröra, bacon, macka, frukt och en massa annat.
Helt annat än vad man lyxar till med hemma.

De va så kul att komma in och träffa lite jobbarkompisar.
Saknar dom faktiskt.
Men inte jobbet i sej. Stackars Anci har de körigt nu. De är hon som jobbar som Husfru nu när Anne har semetster.
Mycet är de för henne. Hon berättade att hon jobbar 10-12 timmar varje dag.
Annars så är de jag som har kört de lasset om jag inte hade blivit beviljad havandeskapspenningen.
Så skönt är de att slippa jobba nu.
Jag och Cliff va upp på våningarna en sväng för att kolla efter Anci. Oj, oj va varmt de är allså. Jag hade aldrig orkat jobba i de. Kunde knappt andas där upp nu. Och sen jobba i den värmen.
Nej, gud va glad jag är att slippa.
Då är de värt att förlora lite pengar i månaden.

Ja, sen va vi till Citygross och handlade lie.
Ska bjuda Marina och Niklas på mat. Eftersom Niklas har hjälpt oss så mycket med bilen och allt. Så de är de minsta vi kan göra.

Nu sitter jag och väntar på att Madde ska ringa så jag får komma och hälsa på lite.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Är det till någon tröst skulle jag gärna byta jobba med er med tanke på att förra veckan jobbade jag 7-22 hela veckan.. Då tycker man att 9 timmar är väldigt kort.. som sagt man vet inte hur bra man har det. :)



Händer i helgen då?

Hur är det med magen?

KRAM !! :)

2009-07-23 @ 12:39:21
Postat av: Emelie

Camilla- De är ju tyvärr så. Man går på sitt eget jobb och tycker de är skitjobbigt. Men man vet ju inte hur andra har de. Man uppskattar inte de man har. Utan man vill bara ha de bättre.

De är bara bra med mej och magen. Inte långt kvar nu. =)

2009-07-23 @ 15:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0