Men nu

De lever om ordentligt i min mage nu.
Ont gör de ibland. Känn som om hon tar i för kung och fosterland.
När jag låg i soffan och kollade på magen så såg den helt förvrängd ut pga av att hon låg och tryckte ut magen på mej. De va en jätte rolig syn.
Cliff får vara med och känna mycke sparkar och slag nu när han är hemma med mej.
Men tiden går fort och han börjar jobba på måndag igen.
De kommer bli mindre roligt.

Vi prtade lite om de i dag. Jag kommer vara lite rädd att vara själv när de börjar närma sej BF.
Så jag kommer nog vara mycket hemma hos svärmor då.
Eller någon annan. Kommer inte våga vara själv.
De kommer bli lite jobbigt. Men men.
Åh vad jag längtar..
Undra om de blir en Nova.
De lutar nog åt de. Jag har gett upp tjatet om Melissa.Vill ju inte att våran dotter ska ha ett namn som pappan inte gillar.
Så jag får böja mej där.
Kanske får bli Melissa i andra namn. För om vi skulle skaffa mer barn så kommer jag inte få igenom Melissa där heller om de skulle bli en tjej.

Men om de blir Karlsson eller Andréasson har vi inte pratat så mycket om än.
Får nog ta tag i den diskutionen snart med.
De närmar sej ju med stormsteg.


Kommentarer
Postat av: ulrik

det brukar ju ge sig efter brölloppet!

för ni kan väl inte leva i synd hela livet?

sen är det även bra om olyckan skulle vara framme.

men det får man verkligen inte hoppas

2009-07-21 @ 20:16:45
Postat av: Emelie

Ulrik- Jo, de blir ju lite lättare om man är gifta då. Vi har ju pratat om de. Men inget är bestämt än. Lika jobbigt där med med namn. Jag vill inte heta Karlsson i efternamn och han vill inte heta Andréasson. Vill heller inte heta Andréasson-Karlsson eller behålla mitt namn. Så ja jag vet inte hur vi ska göra. Jag vill att han ska ta sin mammas barndomsnamn Hellman de tycker jag är fint. Så hoppas han ger med sej där. =)

2009-07-21 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0