Lite till

Har varit i väg och handlat lite.
Så nu har jag köpt lite till tills våran lilla bebis kommer. Nu köpte jag baby wash och baby shampoo.
Har nog de mesta nu. Eller de är klart att de alltid finns mer man vill ha.
Nu har jag lagt babyvakten som Cliff´s uppgift att köpa. Först tänkte vi bara ha en vanlig utan kamera. Men nu när Cliff har börjat att kolla runt så vill han ha en med kamera.
Han vill ju alltid ha de värsta. =)
Men de är ju praktiskt.
Så får se vad han köper för en. De ska bli intressant.

Men inte har vi gjort mycket än. Cliff har lagat mat. Blev fiskgratäng och potatis.
Nu håller han på med matlådor tills i morgon.
Skönt och slippa laga mat. Men snart hamnar de på mej med. Kommer ju att bli så nu när jag kommer vara hemma.
Men de ska bli lite kul. Då kommer jag att kolla på en massa recept och handla efter de.
Ja, så får de bli.
Nu ska jag hänga lite tvätt.

Har lovat Cliff och följa med han till gymmet så han får träna.
Undra om jag ska köra lite med. De va evigheter sen nu.

I morgon ska jag åka med Cliff till stan när han åker till jobbet.
Ska till körskolan och betala för halkbanan som jag ska köra nu i veckan.
Åh, pirrigt. Men kul kommer de att bli.
Känns lite jobbigt och åka till Vansetter och vara borta så många timmar. Men som tur är så är mamma och mina systrar där och bor nu i en vecka under semestern. Så skulle jag börja får värkar eller nå så får jag ringa mamma så får hon komma til mej.
Dom är och bor i ett hus som vi kallar för Grannbaraken. Vi åkte alltid dit som barn. Mamma´s vännina Majsan äger Grannbaraken och bor själv i en villa brevid. Jätte mysigt är de.
Har många barndomsminnen från Grannbaraken.
Mamma bodde i granne med de när hon va liten.
Får se om jag blir kvar i Vansetter och sover där en natt eller om jag åker hem med bussen igen. Har inte bestämt mej än.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0