Libero

Satt och kollade runt lite på internet och kom in på Libero.se
Skrev tidigare att jag köpte babywash i dag. De va av märket libero.
Så såg jag nu att man som medlem på deras sida kunde samla poäng och få gåvor.
Så jag registrerade de jag köpte i dag av märket libero så fick jag poäng.
När man kommer upp i ett visst antal poäng så får man välja en gåva av massa olika slag.
De va ju lite roligt. Nog för att man lär ha närmar 1000 poäng och jag har nu 250 poäng men de är bara att samla lite till.
De fanns 6 olika sätt man kunde samla poäng på. Och man har på sej tills barnet fyllt 2 år tror jag de va.
Libero har ju lite av varje, inte bara blöjor.
Så ni som har eller väntar barn gå in och kolla på www.libero.se

Så de har jag roat mej med nyss. Nu ska jag gå till gymmet så Cliff får träna.
Får se om jag tränar lite med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0