Körskolan och en massa bebisprat

Då va jag hemma igen. Var som sagt på körskolan i dag. Hade dubbellektion tränade en massa rondellkörning. Gick jätte bra. Tränade en massa vänstersvängar i rondellerna. Och vändningar.
Hann med lite landsväg med. Så på torsdag blir de mer landsväg. Sen så.. Hoppas de inte ska tjata mer innan halkbanan.
Men jag körde med en ny lärare i dag. Alina hette hon. En jätte gulligtjej. Runt 27 år kan jag tänka mej att hon är. Nyutbildad lärare.
Hon va också gravid. Så vi hade mycket och prata om. Hon skulle ha nu i December.

Hon skulle ha barn själv. Hennes kille som hon blev gravid med ville inta ha barn. Så han lämnade henne.
Men de är en tuff tjej så hon står på sina egnaben och ska fixa allt själv.
Strongt gjort.
Hon visste inte vad hon väntade för kön på bebisen. När hon va på sitt ULJ så låg bebisen med bena ihop så de gick inte. Så nu vill hon göra 3D ULJ.

Men hon berättade också om hennes kompis som nyligen fick barn hade dom sett att de va en tjej på hennes ULJ. Sen när de va på ett 3D ULJ i Stockholm så såg dom samma sak en liten tjej till sista 5 minuterna så dök de upp en liten snopp mellan benen på bebisen.
Så så kan de gå.
De går inte att lita på att dom ser rätt på ULJ:en.

Tänk om våran lilla Nova är en kille.
Ja, då blir de jobbigt. Barnrummet är i rosa och gult. Har en massa tjejkläder. Nästan inga killkläder och inget killnamn har vi heller. Jag gillar Isak men de gör inte Cliff.
Så de skulle bli lite kompliserat om de skulle bli så.
Men jag tror de är en liten Nova som ligger i min mage och lever om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0