Köpt lite till

I dag va jag in till stan och köpte lite till barnkläder. De är ju så kul. Men svårt att hitta fina pojkkäder i st 50. Till nyfödda alltså.
Men i dag hittade jag en dress jag tyckte va jätte söt.
 Nog för att vi är till 99 % säkra på att de blir en tjej så vill vi ha pojkkläder med till BB också.
Så nu har jag kläderna till BB klara. =)
De känns jätte bra.
Nu vill jag bara handla ännu mer. De är ju så kul.

Här är kläderna som vi ska ha med oss:


Nu är de inte mycket som vi har kvar att köpa. Eller visst finns de saker men de är ju ingen broska. De som är dyras av de vi har kvar är väl babysittern. Den kostar ju några 100 lappar. Men de får vi ta sen.
Har ju 10 veckor på oss. =)
Här kommer en bild på magen med.=)


Tagna i dag



Och en bild på nya lampan som jag köpte in till sovrummet. Blev riktigt bra tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0