Kanske ska prova

Lojsan skrev i min blogg att hon hade dragit slingor under graviditeten och de gick bra. Så jag kanske ska prova ändå.
För skulle de bli grönt eller nå så kan man  ju alltid färga över de.
Lite slingor är ju lätt att färga över.
Ja, jag provar nog. =)
Messa till Annzo nu så får se om hon har tid och hjälpa mej.
Som sagt när jag kommit på att jag vill göra något nytt så vill jag göra de poängång.
Men luggen får vänta tills Augusti iaf. Blir ju så varmt nu.
Eller varmt. De är ju ingen sommar ändå.
Regnar ju mest hela tiden.
Snart är Cliff´s semester slut med. Han börjar jobba nu på måndag.
Åh, va tråkigt de kommer att bli.
Men men nån lär ju dra in pengar till familjen.
Jag blir ju inte rik nu.


Får se hur jag ska göra i dag. Skulle vara jätte kul att följa med till Jonna. Men jag vet inte om jag orkar. Som jag känner ju skulle jag bara vilja lägga mej och sova igen. Är jätte trött. Men de är ju många timmar dit. Kanske hinner piggna till.

Ska lägga mej och kolla lite på tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0