Min eftermiddag

Satt och läste lite teori så ringde Marina.
Så jag knatade hem till henne och hälsade på en sväng. Där hemma va de i full gång och rensa Celvins leksaker.
Nu måste de ju göra plats till bebisens leksaker.
Så fullt hus blir de där. Marina ska ju ha i November.
Jag ligger lite före henne. Men kul kommer de att  bli nu när vi är så många som ska ha den närmaste tiden.
Jag först om 7 veckor, Madde en bardomskopis i oktober, Marina i november och syrran i december.
Så de kommer bli kul.

Marina hade varit och hämtat hem deras vagn nu i veckan. En svart EmmaLjunga. Den va jätte fin. En stor och regäl vagn.
Den va så fin så. Men jag tycker att de är så mycke pengar för en vagn. Nog för att dom fick den till ett ganska bra pris nu 5000 kr.
Men jag är nöjd med min sportiga Crescent vagn ja.

Annars har jag inte gjort mycket i dag. Pratat lite med Annzo vi ska hitta på nått i morgon.
Funderar på att vika lite tvätt. Men jag har ett sånnt tryck mot revbenen igen. Så helst av allt skulle jag vilja lägga mej och sova lite.
Men de känns inte rätt heller.
Måste ju göra lite nytta i hemmet.
Nej, nu tar jag tag i tvätten med en gång så jag har de gjort.

Bloggar mer sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0