Jag håller med Annzo

Har precis sett 3 avsnitt av Grey´s Anatomy första sesongen.
Beroendeframkallande ja, de kan man lätt säga. De är en riktigt bra serie. Jag kollade aldrig när den gick på tv pga att jag redan följde så många serier.
Så nu ska jag börja kolla igenom de.
Nu har jag att göra ett tag. Men de finns ju sunder när man har så tråkigt så varför inte passa på att kolla på en bra serie?


Men nu har jag tagit en liten pause i tittandet.
Måste hänga lite tvätt och fixa lite.
Men sen så. Finns väl inget att se på tv i kväll iaf.
Så jag kanske hinner med att slänga in ett till inlägg i kväll om jag har nå att skriva vill säga.



Kommentarer
Postat av: annzo

Visst är den bra? Fick hem säsong 1 idag så ikväll ska jag börja titta om på den=)

2009-07-22 @ 11:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0