Ja, jag lyckades

De trodde jag faktiskt inte. Men jag lyckades få med mej Cliff till Valbo. =)
Va in på IKEA och kollade på en ny säng. Men de finns ju så många och välja på.
Kollade på både nya madrasser och en ny sängram. Men de är ju så dyrt. Såg nya madrasser som vi funderar på, men de blir ju nästan 7000 kr för bara madrassena och bäddmadrassen. Sen vill vi ju ha en ny ram med. Ja, man skulle vara ekonomisktoberoende. Bara kunna shoppa de man ville. Vad mycke lättare de skulle vara.

Får se hur vi gör. Men som sakt sängen vi har ny sjunger på sista värsen den. Knarrar och knakar. Den har helt enkelt gjort sitt.
Sen va vi in i köpcentrum med. Cliff shoppade lite kläder han. Jag själv köpte en jätte fin tunika. De är typ de jag kan köpa nu de.=)

Men de va inte lätt att hitta parkering med Dodgen. Cliff blev helt vansinnig när vi snurrade runt och letade. Han sa till och med
- Nu skiter vi i de här och åker hem.
- Men du skojjar sa jag. Vi kan ju inte sitta och åka till Valbo och sen åka hem för att vi inte hittar en parkering.
Men han va bra less. Sen kom jag på att vi kunde åka till baksidan och ställa oss. Precis då hittade vi en lucka där bilen fick plats. Men när vi hade parkerat och gick ut och kollade så såg jag att bilen får inte ens plats innom parkeringsrutan. Den är för lång. =) Så bilen är bra stor den.
Jag kommer aldrig kunna parkera den där. Absolut inte fickparkera.
Sen käkade vi lunch på Wasa. Jag tog pasta Carbonara supergott. Och Cliff tog en sallad. Såg fräsch och god ut den med.

Nu ska jag plugga lite till innan allt börjar på TV:n.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Yes, då hör jag av mig på torsdag när jag åker fårn jobbet så ses vi då :) Kram

2009-07-06 @ 22:01:27
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0