Ja, de va de

Ja, snart har den här dagen gått också.
Har hållt på att donat i hemmet hela dagen. Ja, sen har jag ju jobbat på gymmet mellan 17-21 också.
I dag va de jätte jätte många som tränade. Så de är ju kul att de händer lite.
Passade på att plugga en massa teori när jag jobbade där med.
Annso skulle komma och träna, men hon kom inte. =(

Men nu lever de om i magen min. Oj, oj. Ont i revbenen har jag nå grymmet med. Usch de är lite drygt.

Syrran min va på sitt ULJ i dag. =) Dom tyckte de va så häftigt. Och de r de. De är en mäktig upplevelse.
Men dom kunde inte se va de var för kön. Deras bebis levde om så mycket. =) Men jag tror att de är en liten pojke.
De tror dom med. Så får se då. Skulle vara kul att få lite pojkar i släckten. Vi är månnga tjejer nu.
Dom kom förbi och kollade på våran vagn. Dom kommer förmodligen köpa en likadan. Dom tycker våran är så snygg. Och de är den ju. =) Får se vilken färg dom tar. Den finns ju i många snygga färger.

Nej, nu måste jag röra på mej. Har ett sånnt jävla tryck i de högra revbenen nu.
Får ta och vika lite tvätt. Har mycke barnkläder och vika nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0