Inhandlat till BB

I morse så hade jag en dubbellektion på körskolan. Gick bra nu med. Förutom att jag blev fintad av läraren.
Jag kom körandes på en gata i villastan, så var de uppstälda blommlådor som jag skulle köra emellan. Så jag körde emellan de första. Sen så tvärnitade bilen.
-Åh, vad hände där då sa jag.
-Ja vad står de på skylten Emelie? sa Bosse
-Förbjuden genomfart på Parkvägen. sa jag och flinade.
Ja, så där fick inte jag köra. Så jag fick en liten uppläxning på att kolla mer skyltarna.
Sen så när vi körde mot körskolan så bad han mej att backa in mellan två parkerade bilar.
-Jaha de tycker du sa jag.
-Har du inte backat och parkerat förr frågade han.
OCh de hade jag inte. Backat har jag. Men inte backat in mellan två parkerade bilar.
Men Bosse förklarade hur jag skulle göra så de gick galant. Men trångt va de. 


Sen så gick jag lite på stan med Svärmor. Gick och tog en sallad i värmen.
Sen va vi ner på H&M så jag köpte ett jätte gulligt sätt som jag ska ha med på BB. Och lite till. 
Här kommer en bild på de jag handlade,


Köpte vita bodys för som sagt vi kan ju inte vara 100 på att de blir en tjej.
Men jag hittade inga fina pojkläder. Måste ju ha med oss pojkläder till BB med. Så de får vi kolla på en annan dag.
Ska köpa nån mössa med. Fanns inga sånna fina heller. De va väldigt utplockat på H&M nu.
Men nu har jag kläderna för en flicka klara iaf. =)
Så kul att handla barnkläder.


Men nu måsta jag göra mej klar, ska på bilbinga med Annso och Esa.
Haha börjar känna sej som en pensionär när man åker på sånnt. Men man kan ju vinna pengar. Jag vann ju 1500 kr en gång ju. Kanske har turen med mej idag med.=)
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0