Ingen vinst

Nej, de blev inte de. Varken jag, Annso eller Esa vann nå på bilbingon igår.
Men man kan ju inte vinna varje gång.=) Men önska kan man ju.
Ja, får se vad man ska hitta på i dag då. Ställde klockan på 6:00 i morse. Hade körlektion halv åtta.
Den gick kanon. Körskolläraren som jag hade i dag har jag inte kört med tidigare. Sten hetta han. Men han va bra på att lära ut och så. Han va nöjd med min körning. Han sa att vi skulle köra på ett svårae ställe men tyngre trafik nästa gån. Och försöka hinna med landsvägskörning med. Sen så får jag boka halkbanan.
Så de är väl bara att göra som dom säger de.
Men som sakt jag litar på dom.


Nu börjag jag att svälla mer i kroppen suck.
Märkte de i morse när jag skulle sätta på mej ett par skor jag inte använt på 2 veckor ungefär. Och dom satt tajt dom.
Så nu är de tofflor och foppa som gäller.
Känner på ringen med. Får se hur länge jag kan ha den på mej.

Nej, nu ska jag kolla med Cliff om vi skulle åka in till stan.
Hej på ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0