Hoppas kan man ju

Hoppas de är sol i morgon med så vi kan ta en heldag på sjön. De va längesen nu.
Så vi har planerat att vi ska ut i morgon om solen skiner.
Så nu håller jag tummarna. Men enligt 4:ans väder så skulle de bli fint i dag.
Blev ju inget idag för jag hade ju fullt upp.

Lovade att hälsa på Madde i morgon. Men om solen skiner måste jag ut på sjön först. Får ringa henne i morgon.
Isf så kan jag ju hinna med att åka till henne senare på eftermiddagen om inte hon har nå planer vill säga.
Som sagt jag får ringa henne, eftersom jag inte kan skicka sms än.

Pratade nyss med Marina så på lördag ska hon och hennes familj följa me oss ut på sjön. Om vädret till låter vill säga.
De va in på Biltema i dag och köpte en flytväst till Celvin.
Så nu ville dom åka lite båt med oss. Självklart så får dom de. =)
Sen så har v i pratat om att ta en dag med Eckerö båten med. Så de lär vi planera in nu. Cliff har ju bara semester en vecka till nu.
Tiden har gått så fort.




Kommentarer
Postat av: nenne

nee har inte fåått göra de en =(

min bm nämner de inte ens. konstigt..

oj så sent :S ja vill börja nu..

haha aa du har 2dar kortar en mig =)

kram

2009-07-16 @ 22:06:58
URL: http://nathaliesseecret.blogg.se/
Postat av: Fotmassören

Vär är uppdateringarna, vi har har ingenting att göra när du slarvar! Skärpning!

2009-07-20 @ 10:10:34
Postat av: Emelie

Ja jag vet att jag har varit dålig.

Men de har varit fullt upp. Ska bättre mej. Lovar.. =)

2009-07-20 @ 12:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0