Hem ljuva hem

Vilken dag. Har varit ute och på en massa äventyr hela dagen.
Eller äventyr är väl att ta i.
Va till Barnenshus och köpte en babysitter. Ska lägga ut en bild sen.
Är så nöjd med den. Så fin så. De är den med mammanshjärtljud. Och själv babysittern vibrerar i tackt med hjärtslagen.
Men dom är inte billiga eller.

När jag va på Barnenshus så ringde Marina och ville umgås så då åkte jag dit.
Vi tog med oss Celvin ut i vagnen sen sväng. Va till Centrum och handlade lite.

SÅ har jag umgåts med Marina till nu. Hon åkte precis. Så nu har jag satt i hop babysitter.
Den är så fin.

Ska åka en sväng till svärmor nu med. Hon ville ha besök. Så då blir de en sväng dit snart.
Så jag bloggar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0