Hela dagen

Nu har de regnat nonstop hela långa dagen. Ska de vara svensksommar de?
Åh, så tråkigt.
Så här ser de ut när jag kollar ut från altanfönstret:




Så regnit och blåsigt.
Stackars Cliff fick åka ner till båten och ösa den i de här vädret.
Men han va tvungen och tur va de att ha pallade sej i väg. De va tydligen jätte mycke vatten i den.

Syster min kom förbi en sväg i dag. Vi pratade bebisar och graviditet. Kollade på våran vagn. Hon och Erik ska köpa en likadan. Så fick hon se våra kläder vi ska ha med till BB. Hon tyckte dom va så fina så.
Dom kommer få de lite jobbigare att köpa kläder och så efter som dom inte kunde se könet på ULJ:et.
Så de blir lite att handla för dom.
Men dom kommer få mycket efter oss efter som vi ska ha i September och dom i December så kommer förmodligen våran bebis ha hunnit vuxit ur en del tills dess. =)

Efter att vi hade pratat en del så kollade vi på Ps. I Love You.
Så bra film. Tårarna rann på både mej och Sarah. Den är ju så romantisk med ändå så sorglig.

Sen blev de till att laga mat. I dag gjorde jag Korvstroganoff och ris. Tycker de är riktigt gott.
Cliff är inte lika förtjust i de som jag. Men han fick äta ändå. =)
Nej, va ska man göra nu då?
 Vill ha sol. Mår så mycke bättre då. Allt blir så mycke roligare med sol. Man kan göra så mycke mer. Nu vill jag inte ens gå utanför dörren. Vill bara krypa ner i soffan och dra täcket över huvudet.
Ska nog ta och göra de.
Blev ju så mätt efter maten med.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha låter som mig och Fredrik det där med korvstroganoffen.. jag älskar det men Fredrik äter det bara i "nödfall" haha! :)



Krams

2009-07-09 @ 23:08:50
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0